Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen Veelgestelde vragen
Arrow down Candela Verlichting: Joëlle, Julie en Ruben
  • Hoe bereid ik mij het best voor op een bezoek?

    Hoe meer info, hoe beter wij u kunnen helpen. Denk hierbij aan foto’s van de ruimte (neem geen foto’s van de lichtpunten zelf maar van de lichtpunten in de ruimte), eventuele plannen of renders van uw interieurarchitect, stalen van gordijnen, foto’s van meubelen, schilderijen en alles wat u wenst uit te lichten. Bel bij vragen gerust even op voorhand, dan helpen we u telefonisch verder.

  • Moet ik op voorhand een afspraak maken?

    Indien u langskomt voor advies of voor een bezoek aan onze showroom bent u steeds welkom. U hoeft hiervoor geen afspraak te maken. Wij zijn van dinsdag t.e.m. zaterdag doorlopend geopend van 10u tot 18u.
    Opgelet: Op zaterdag worden geen volledige lichtplannen voor nieuwbouwwoningen gemaakt, hiervoor dient u een afspraak te maken. Dit kan telefonisch op 09/369.29.88. Een eerste kennismaking zonder volledige uitwerking is uiteraard wel mogelijk. We ontvangen u graag.

  • Wat houdt een lichtplan in en wat kan ik verwachten?

    Tijdens een eerste gesprek luisteren we naar uw wensen, waarna we samen passende verlichting kiezen. We houden hierbij rekening met uw persoonlijke stijl, budget en de verlichtingsfuncties. Kom dus goed voorbereid naar het gesprek en neem zeker uw plannen mee. (FAQ: Hoe bereid ik mijn bezoek best voor) Nog geen idee qua stijl? Geen probleem, wij maken u wegwijs en creëren een moodboard op maat. Na de keuze van de armaturen, tekenen we de lichtpunten in op de plannen van uw woning. Wij vermelden duidelijk welke armaturen waar dienen te komen en maken ook een technisch dossier op voor de installateur. Wij volgen het bouwtraject ook verder op en communiceren met alle partijen. (Ver)bouwt u eigenhandig? Ook dan geniet u van onze opvolging.

  • Plaatsen jullie de aangekochte armaturen ook?

    Wij hebben een eigen plaatsingsteam om de bij ons aangekochte armaturen te installeren. Hiervoor wordt een meerprijs aangerekend.

  • Komen jullie ook ter plaatse kijken?

    Met foto’s en plannen komen wij al heel ver. Ons oog is getraind om uw ruimte in te schatten. Indien er toch twijfel is of indien we niet genoeg info kunnen verkrijgen, komen wij gerust ter plaatse. Dit bespreken we bij een eerste bezoek aan onze showroom.

  • Staan alle armaturen die beschikbaar zijn op de website?

    Onze website dient vooral ter inspiratie en is slechts een voorproefje van ons uitgebreid aanbod en portfolio. Wij zijn verdeler van meer dan 100 merken en nodigen u uit in onze showroom voor de volledige ervaring. Onze verlichtingsspecialisten maken u wegwijs en kiest samen met u passende armaturen.

  • Herstellen jullie ook aangekochte armaturen?

    Afterservice is key! Wij doen steeds het nodige om de bij ons gekochte armaturen te herstellen, al dan niet onder garantie. In de meeste gevallen krijgen wij wisselstukken van onze leveranciers. Indien er geen wisselstukken zijn (omdat de modellen uit productie zijn) of de herstelkosten hoog oplopen, informeren we u steeds op voorhand. Het is niet mogelijk armaturen die niet bij ons werden aangekocht te laten herstellen.